Jógázni funkcionálisan

Divat lett mostanában ez a szó: “funkcionális”.

Neked mi jut az eszedbe erről a szóról?

Amikor azt hallod, hogy funkcionális edzés, akkor gondolj arra, hogy a testedet hogyan használod a mindennapi életben. Ezeken a mozgásformákon alapuló, a test egészét figyelembe vevő, egyszerre több izomcsoportot is megmozgató, életminőséget javító módszer.

És akkor felmerülhet a kérdés: jógázni is lehet funkcionálisan? Hát persze.

Sőt!

Jobban is teszed, ha a jógában is a funkcionalitást keresed.

Csodaszerek nem léteznek, de a rendszeresen végzett funkcionális jóga majdnem az. Nemcsak jobban érzed magad tőle, hanem jobban is nézel majd ki.

Minden egyes jógaórával lassíthatod az öregedést és fiatalon tarthatod magad, mert…

  • Arányosabb és feszesebb lesz a tested, így minden nap jól érezheted magad a bőrödben – büszkén, ragyogva, tele önbizalommal sétálsz végig a strandon
  • Segít elkerülni a népbetegségnek számító derék- és hátfájdalmakat – mert erősíti az ízületeid és a gerinckörnyéki izmokat
  • Mozgékonyabb és ruganyosabb leszel a nyújtások miatt
  • Megszünteti az esetleges derék- és vállfájdalmad – mert javul tested izomegyensúlya
  • Megerősíti az immunrendszered – mert megnő a nitrogén-monoxid-szinted
  • Erősíti a szíved és a keringésed – segít megelőzni a szívinfarktust és a kardiovaszkuláris katasztrófákat
  • A funkcionális jógán azonnal otthon és biztonságban érzed majd magad a barátságos, befogadó légkörben.
„Azt tapasztaltam magamon és a vendégeimen, hogy nem a kor számít, hanem az idő, amit a tudatos életmódba fektettél. Minden egyes edzéssel töltött perc egy befektetés a biológiai fiatalságodba.”
Vadász Ákos Tullió a Funkcionális jóga megalkotója

Ajándékozd meg a tested! Jelentkezz be az első jógaórádra:

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.